31DC2015 #12 Stripes

Mine sidste par manicurer har været fuldstændig spontane og slet ikke udtænkt på forhånd. Det er simpelthen fordi jeg ikke har haft tid til at finde på noget, og har været nødt til bare at “lave et eller andet”.
Dagens tema i 31 day challenge er Stripes, og dette er et tema hvor jeg faktisk på forhånd vidste hvad jeg ville lave. Jeg gemte et billede af en trøje på min ipod for et godt stykke tid siden, og synes det var sådan en fed farvekombination, så jeg vidste, at det skulle være min stribede manicure. Jeg synes den er så fin!🙂
_____________
My last couple of manicures have been really spontanious and completely not though out beforehand. That’s simply because I haven’t had time to think up manicures, and I’ve had to just “make something”.
Today’s theme in the 31 day challenge is Stripes, and this theme is actually one I’ve had planned. I saved a picture of a shirt on my ipod a while ago, and I thought the color combo was so cool, so I knew that had to be my striped mani. I think it looks so pretty🙂

1

4 Comments on “31DC2015 #12 Stripes

  1. You’re so skillful! You site is a wonder to look at. Thank you for sharing!
    Cheers

Skriv et svar

