31DC2015 #5 Blue

Dagens tema er blå negle, og som I nok ved er blå min yndlingsfarve når det kommer til lak(og sådan i det hele taget) Så selvfølgelig var jeg virkelig glad for at skulle lave dagens tema.
Jeg gik endnu en gang ind på society 6 for at finde inspiration, og jeg fandt det flotteste inspirationsbillede.
Jeg startede med at lave en base med et par forskellige blå lakker med en svamp. Ovenpå har jeg så malet designet i akrylmaling.
Jeg ville gerne have lavet designet på de andre negle også, men det har jeg ikke haft tid til.
_______
Todays theme is blue nails, and as you know blue is my favorite nail polish color (and favorite color over all) So of course I was excted about todays theme.
Once again I went on Society 6 to find inspiration, and I found the prettiest inspiration picture.
I started with a sponged base using different blue polishes. On top I did the design with acrylic paint.
I wanted to do the design on my other nails as well, but I didn’y have time to do it.

1

3 Comments on “31DC2015 #5 Blue

Skriv et svar

