31dc2015 #4 Green

Så blev det tid til de grønne negle. Jeg ville gerne rekreere mine grønne negle fra sidste år(Se HER) men jeg synes alligevel, at der skulle ske noget andet. Jeg har lavet den samme gradient som sidste år, for jeg synes den er så flot, men jeg valgte at lave et striping tape design oven på. Synes disse negle er super flotte! Er helt vild med dem!
Jeg har brugt Iconic, Bishop(H) og Fall semester til min gradient og Ozotic Mr. Big in Black til det sorte.
_______________
It’s time for green nails. I wanted to recreate my green nails from last years 31dc(see it HERE) but I wanted it to be a little bit different. I did the same gradient as last year, because I just think it’s so pretty, but I chose to so a striping tape on top. I think these nails are super pretty! I’m crazy about them!
I used Iconic, Bishop(H) and Fall semester for my gradient and Ozotic Mr. Big in Black

2

1

Skriv et svar

