31dc2015 #3 Yellow nails

Til mine gule negle har jeg valgt at lave en lille mix n’ match mani. Sådan nogle synes jeg er lidt fine, for man kan lave lidt forskelligt.
Jeg valgte at tilføje en blå negl for at min manicure ikke skulle være alt for gul, og jeg synes det var et godt valg, selvom jeg ikke synes neglene er blevet særlig gode.
Min gule lak er Anny Indian Sun. Den blå er YSL Bleu Majorelle. Den guld tekstur er IsaDora Gold crush og den anden guld er Essie Good as gold.
________
For my yellow nails I did a little mix n’ match mani. Those are always really pretty cause you get to do some different things.
I chose to add a blue nail so it wouldnt all be yellow and I think that was a great choice even though I don’t think the nails are that good.
My yellow polish is Anny Indian sun. the blue is Bleu Majorelle. The gold texture is IsaDora Gold crush and the other gold used is Essie Good as gold.

1 2

Skriv et svar

