31DC2015 #2 Orange nails

Dagens tema er Orange negle. I min søgen efter inspiration til gårsdagens tema, søgte jeg lidt rundt på society6(som er en genial inspirationskilde hvis man, som jeg, nogle gange ikke aner hvad man skal lave!) Jeg fandt ikke noget rødt. Jeg fandt dog et orange landskabs billede som jeg synes var så fint, så det har jeg prøvet at rekreere på mine negle. Jeg synes det blev super fint, især når man tænker på, at jeg ikke brugte specielt lang tid på at lave det.
Jeg ved godt, at det måske ikke er de mest orange negle i verden, men jeg synes nu alligevel, at de kan gå ind under det tema😉
Min base er YSL Eau de rose.Resten er akrylmaling.
_______________
Todays theme is orange nails. In my search for inspiration for yesterdays theme i did a little search on society6(which is a great source for inspiration, if you, like me, sometimes don’t know what to do!) I didn’t find anything red, but I did find an orange landscape picture that I thought was really pretty, so that’s what I tried to recreate. I think it turned out so pretty, especially when keeping in mind that I didn’t spend that long on it.
I know these aren’t the most orange nails in the world, but I think they fir the theme anyway😉
My base is YSL Eau de rose. The rest is acrylic paint.

1

4 Comments on “31DC2015 #2 Orange nails

Skriv et svar

