31DC2015 #1 Red Nails

Så er vi igen klar til endnu en omgang 31 Day Challenge. Jeg deltog sidste år, og det var super sjovt. Meget hårdt, men det var fantastisk at sætte sin kreativitet på prøve på den måde, så det vil jeg gøre igen i år!
Jeg håber det går lige så godt som sidste år!

Første tema er Red, og jeg startede ud med ingen idéer at have. Smart. Jeg fik dog taget mig sammen og fik bikset en lille striping tape mani sammen, som jeg egentlig synes blev meget fin🙂
Jeg har brugt tre forskellige røde lakker. Chanel Coqueliqot, YSL Poivre Noir og Ozotic 621.
__________
We are yet again at that time. It’s time for the 31 Day Challenge. I participated last year, and it was so much fun. Very hard and time consuming, but definitely worth putting your creativity to the test so I’m going to do it agsin this year!

First theme is Red Nails and I started out with no ideas. Great. I did pull myself together and did a little striping tape mani that I think turned out quite pretty🙂
I used three different red polishes Chanel Coqueliqot, YSL Poivre Noir and Ozotic 621

1

2

3 Comments on “31DC2015 #1 Red Nails

Skriv et svar

