NOTD – Cheshire cat

I søndags var jeg på stranden, og fik endelig en chance for at indvie min nye badedragt fra Black Milk clothing. Det er en seriøst den skønneste badedragt jeg har haft, og den sidder SÅ godt. Til stranddagen havde jeg lavet matchende negle i lyserød og lidt mørkere lyserød. Det så så fint ud. Da jeg kom hjem havde jeg lyst til at lave nail art inspireret af badedragten, og jeg synes det blev så fint!
Badedragten kan stadig fås, men er limited edition, så hvis man kan lide den, burde man købe den nu🙂 Kan købes HER
_____________
This sunday I went to the beach and finally had the time to use my new bathing suit from Black Milk Clothing. It’s the lovliest bathing suit I’ve ever had and it suits me so well. For the beach day I had done matching nails in a light pink and a dark pink. It look really good. When I got home I wanted to do nail art inspired by the bathing suit and I love how it turned out!
The bathing suit can still be bought, but it’s limited edition, so if you like it you should buy it now🙂 Can be bought HERE

products usedChina Glaze Heli-yum
Ciaté Wham bam strawberry jam 
Acrylic paint

1 2 3

4

2 Comments on “NOTD – Cheshire cat

Skriv et svar

