NOTD – Nude aztec

Forleden dag skulle jeg lave nye negle, og selvom tiden var knap, og det egentlig nok var tid til at gå i seng, så besluttede jeg mig for at lave negle, og lave lidt design på til og med… og så endda på begge hænder, hvilket er noget der ikke sker ofte!
Jeg tænkte at et simpelt aztec design ville være super. Det var hurtigt at lave, og det ser bare super godt ud.
Jeg fandt en nude som jeg ikke vidste jeg havde, nemlig FNUG It bag. Jeg har brugt den før, men har bare glemt alt om den. Super flot nude!
Jeg har lavet to forskellige versioner af denne mani. Jeg er helt klart vildest med den nude&neon!
_____________
The other day I had to do new nails, and even though I didn’t really have time, and It was actually probably time to go to bed, I decided to do some nails, and a little design on it as well… and I even did it on both hands, which doesn’t happen often!
I thought a simple aztec design would be super. It was quick to do and just looks really good.
I found a nude I didn’t know I had, FNUG It bag. I’ve used it before, but I just forgot all about it. Such a pretty nude!
I made two different versions of this mani. I definitely love the nude&neon the most!

products usedFNUG It Bag
China Glaze Glistening Snow
China Glaze Pool Party

2

1

2 Comments on “NOTD – Nude aztec

Skriv et svar

