NOTD – Inspired by Crown of Midnight

I øjeblikket læser jeg Crown of Midnight af Sarah J. Mass og jeg synes coveret på bogen er så fint, at jeg ville se om jeg kunne lave noget lignende på mine negle. Jeg forsøgte mig med en saran wrap, men det blev ikke helt som jeg havde tænkt det. Så jeg tilføjede nogle sorte striber med min yndlings sorte lak, nemlig Illamasqua Scorn. Den har en fin finish i sig selv, men nåede ikke rigtg at tørre helt, så der kom lidt mærker i lakken. Det synes jeg egentlig ikke gør noget, det giver bare det sorte et lidt læder-agtigt look🙂
___________
At the moment I’m reading Crown of Midnight by Sarah J. Mass and I think the cover is so pretty, that I wanted to see if I could make something similar on my nails. I tried with a saran wrap mani, but it didnt turn out how I imagined it. So I added some black stripes with my favorite black polish, Illamasqua Scorn. It has a cool finish in it self, but it didn’t dry properly, so the polish got some marks. I actually think it’s okay, it just gives the black a kind of leather-y look🙂

1

4 Comments on “NOTD – Inspired by Crown of Midnight

Skriv et svar

