NOTD – Weird damask

Jeg havde lyst til at genbruge neglene fra min seneste mani, og lave dem lidt om. Jeg synes det kunne være sjovt at tilføje noget farve til mine damask negle, og lave endnu en negl med damask print. Jeg synes det kunne være sjovt at lave det med en lidt skør farvesammensætning, så det blev blå og rusten orange. Lidt mærkeligt, men på en eller anden måde synes jeg det fungerer. Jeg lavede også en accent nail i guld med Essie Good as gold.
Jeg tilføjede også matte top coat, da jeg synes det ville være pænest.
____________
I wanted to recycle the mani from my previous post and redo them a little. I thought it would be fun to add some color to my damas print and make another nail with damask print. I thought it would be fun to do a bit of a weird color combination, so I ended up with blue and a rusty orange. A little weird, but somehow I think it works. I also did an accent nail in gold with Essie Good as gold.
I also added matte top coat because I thought that would be prettiest.

1

2 Comments on “NOTD – Weird damask

  1. It looks amazing ! I love those colors and the pattern is beautiful !

Skriv et svar

