NOTD – Stripes and damask mix

Jeg er lige begyndt i praktik i en SFO, så jeg har ikke så meget tid til at lave spændende negle. Så det må vente til når jeg har weekend. Jeg fik dog lavet lidt negle da jeg kom hjem igår, og jeg synes de blev super fine. Jeg vidste ikke lige hvad jeg gik efter, men det blev til et lille mix n’ match sæt af negle.

På min tommel og ringefinger har jeg en hvid base med striper på. Striperne er lavet med Chanel Azuré. Jeg har også brugt blå striping tape.
På min langefinger har jeg Fnug Futuristica. Mine blå damask negle er Nailstation Get the jet og akrylmaling.
_______________________
I just started an internship in a school/after school program so I don’t have a lot of time to do exciting nails. It will have to wait for the weekends. I did manage to do some nails yesterday and I love how they turned out. I didn’t really know what I was going for, but it turned out to be a set of mix n’ match nails.

On my thumd and ring finger i did a white base with stripes. The stripes are made with Chanel Azuré. I also added some blue striping tape.
In my middlefinger I have on Fnug Futuristica. My blue damask nails is Nailstation Get the jet and white acrylic paint.

1 2

Skriv et svar

