NOTD – Ciaté Roller coaster

Efter en sej omgang med blindtarmsbetændelse er jeg nu tilbage til at lave negle! Det er så dejligt at være på benene igen og have overskud og kræfter til at lakere sine negle!

Min første mani efter jeg kom hjem fra hospitalet, da jeg havde overskud til det, skulle være lidt bling! For intet muntrer én op som glitter, har jeg ikke ret?
Jeg valgte Ciaté Roller Coaster som er en skøn blå glitter lak! Her har jeg to lag to.
_________
After a tough time with appendicitis I am now back to doing my nails! It feels so good to be on my feet again and be able to polish my nails!

My first mani when I came home from the hospital, when I could manage to paint them, had to be a little bling! Nothing cheers one up as glitter, am I right?
I choose Ciaté Roller Coaster which is a beautiful blue glitter polish! Here I have on two layers.

1 2

2 Comments on “NOTD – Ciaté Roller coaster

Skriv et svar

