NOTD – Golden stripes

Efter min ferie i Sverige havde jeg ikke haft neglelak på i næsten en uge, hvilket var lige underligt, men det var dejligt. Jeg lagde næsten ikke mærke til at jeg rendte rundt med nøgne negle.
Da det var på tide med en ny mani ville jeg lave noget simpelt. Selvfølgelig, fordi det var noget tid siden jeg havde lavet negle, så gik alting galt og min simple mani tog lang tid at lave. Jeg endte også med noget lidt anderledes end jeg havde tænkt, men jeg synes det blev fint.
Til mine Negative space negle har jeg brugt Chanel Ballerina som base og Ozotic Mr. big White til det hvide. Guldstriperne er striping tape. Til de andre negle har jeg brugt to lag ILNP Fame.
_______________
After my vacation in Sweden I hadn’t worn polish for almost a week, which was super weird but also really nice. I almost didn’t realize I was walking around naked. When it was time for a new mani I wanted something simple. Of course, because it was so long since I had last done my nails, everything went wrong and my simple mani took a long time. I ended up with something a little different from what I had planned but I think it’s really pretty.
For my negative space nails I used Chanel Ballerina as a base and Ozotic Mr. Big White for the white. The gold stripes are striping tape. For the other nails I did two layers of ILNP Fame.

2

One Comment on “NOTD – Golden stripes

Skriv et svar

