NOTD – Fruity summer nails

Efter mine sorte stjernenegle havde jeg lyst til nogle lidt mere farverige og sommerige negle. Godt nok har vi ikke haft meget sommer her i Danmark, jeg tror jeg kan tælle på én hånd de solrige sommerdage vi har haft, så jeg havde helt bestemt lyst til nogle sommernegle!
Jeg startede ud med baser i forskellige farver på hver negl. Mine baser er: Nailstation Emirati Lady(lyserød), Nailstation Lightening lemon(gul), OPI Life gave me lemons(grøn), YSL Bleu Celadon(blå) og IsaDora Bella Vita(lilla).
Jeg har lavet lidt forskellige frugter på hver negl. Jeg synes de er blevet super fine, og jeg er især vild med jordbærneglen!🙂
____________
After my black star nails, I wanted some colorful summer nails. We haven’t really had any summer days here in Denmark. I think I can count the real suny summer days on one hand, so I definitely wanted some summernails!
I started out with bases in different colors on each nails. My bases are: Nailstation Emirati Lady(pink), Nailstation Lightening lemon(yellow), OPI Life gave me lemons(green), YSL Bleu Celadon(blue) og IsaDora Bella Vita(purple).
I made some different fruits on each nail. I think they turned out great, and I especially love the strawberry nail!🙂

1

3

2

Skriv et svar

