NOTD – Golden stars

Jeg blev inspireret af en af mine nye Harry potter bøger til at lave denne manicure. Jeg synes altid det er sjovt at matche mine negle med den bog jeg er igang med at læse. I øjeblikket er jeg igang med at genlæse Harry Potter og halvblodsprinsen, og min nye version er sort med guldstjerner. Så jeg fik en idé! Matte sorte negle med guldstjerner!
Til at lave denne mani har jeg brugt Illamasqua Scorn. Stjernerne er lavet med YSL Dore Orfevre(som jeg ellers hader, men det viser sig at den godt kan være brugbar ;D). Jeg har ikke tilføjet top coat, hverken almindelig eller matte, da der ikke var behov for det. Scorn har en satin finish i sig selv, og jeg synes stjernerne så næsten 3D-agtige ud, så der skulle ikke top coat på!

Jeg elsker virkelig disse!
___________
I was inspired by one of my new Harry Potter books to do this manicure. I always think it’s fun to match my nails with the book I’m reading. At the moment I’m re-reading Harry Potter and the half-blood prince, and my new version is black with gold stars. So I had an idea! Matte black nails with gold stars!
To make the mani I used Illamasqua Scorn. The stars are made with YSL Dore Orfevre(that I actually hate, but it turns out it can be used for something ;D). I didn’t add a top coat, neither glossy or matte, cause the mani didn’t need it. Scorn has a satin finish in itself, and I liked how the gold stars almost looked 3D, so no top coat was applied!

I really really love these!

1a

2a

4 Comments on “NOTD – Golden stars

  1. Pingback: Nails of the Day: Mystic in matte

Skriv et svar

