NOTD – Galactic tribal

Jeg besluttede mig for at tilføje lidt tribal print til min forrige manicure, min galakse negle. Jeg gjorde meget ud af at gøre mine linjer tynde og lige, og jeg synes det er lykkedes rigtig godt. Desuden synes jeg der er en ret fed farve jeg fik blandet med min akrylmaling🙂
Jeg synes desværre ikke mine billeder blev så gode, og de fanger ikke helt hvor cool denne mani er.
Jeg har både lavet med alm. top coat og matte.
___________
I desided to add some tribal print on my previous mani, my galaxy nails. I made quite the effort to make my lines thin and straight, and I think I succeeded. Besides, I think I mixed a pretty cool shade with my acrylic paint.
Unfortunately I don’t think my pictures are that good, and they don’t capture how cool this mani is.
I did it with regular top coat and matte top coat.

2

1

3

Skriv et svar

