NOTD – Toy story (Inspired by Peter Alexander pj’s)

Forleden dag fik jeg de skønneste pyjamasbukser ind af døren fra mærket Peter Alexander. (Seriøst, det BEDSTE nattøj i verden!) Jeg var simpelthen nødt til at købe nogle ting fra deres Toy Story kollektion, for jeg elsker Toy Story så højt! Jeg blev virkelig inspireret af dem, så jeg skulle da selvfølgelig lave designet på neglene.

Jeg har valgt at lave Woody og Jessie, ligesom på buskerne. Min lillefinger og pegefinger har fået koprint og min tommelfinger er inspireret af Woody’s trøje.
Jeg synes de er blevet super fine!🙂

Der var nogle ting jeg ikke var tilfreds med i første omgang, så disse negle er faktisk blevet lavet om et par gange. Ikke særlig meget, men der var nogle ting jeg simpelthen var nødt til at rette, fordi de simpelthen irriterede mig grænseløst. F.eks. kunne jeg ikke finde ud af hvad der var galt med Woodys hat. Det fandt jeg ud af et par dage efter, og tænkte at jeg simpelthen var nødt til at lave det.
Tror jeg har været inde og rette 3 gange, og neglene har fået top coat, mat top coat, top coat og så mat top coat igen, så der er pænt mange lag lak på mine negle nu ;D
Jeg var også nødt til at lave min lillefinger og pegefinger helt om, fordi jeg ødelagde dem..

Jeg har også lavet en tutorial af to parts. De er måske lidt svære at følge, men ellers er det måske sjovt for nogle at se hvordan jeg laver mine designs🙂
_____________
The other day I got the greatest pyjama pants from the brand Peter Alexander (seriously the BEST sleep wear in the world!) I had to buy some from the Toy Story collection cause I love Toy Story so much! I was really inspired by them, so obviously had to make the design on my nails.

I chose to do Woody and Jessie, like on the pants. My pinky and my pointer got cow print and my thumb is inspired by Woodys shirt.
I think they turned out so pretty!🙂

There’s was some things I wasn’t satisfied with at first, so these nails have actually been fixed a couple of times. Not very much, but there was some things that just bugged me, so I had to fix it. For example, I couldn’t figure out what was wrong with Woodys hat. Not until after some days had went by, and then I had to fix it.
I think I fixed the nails 3 times and the nails has gotten a layer of top coat, matte top coat, top coat and then matte top coat agsin, so I have many layers of polish on my nails now😉
I also had to redo my pinky and pointer, cause I ruined them..

I also made a tutorial of two parts. They might be a bit hard to follow, but if they can’t be used, it might be fun for someone to see how I do my designs🙂

5

6

5 Comments on “NOTD – Toy story (Inspired by Peter Alexander pj’s)

  1. I love Toy Story! And your nail art is extremely detailed it’s really impressive.

  2. Det er altså SÅ imponerende nail art!🙂 Jeg er også nødt til at spørge, hvor du har din lille pensel fra?

    • Undsklyd for det seeene svar! Jeg køber mine børster fra ebay. De er super billige. Og så klipper jeg dem mindre selv, så de får den helt perfekte størrelse!🙂

Skriv et svar

