Il était un vernis – Lunaria

Jeg har ikke meget tid til nail art i øjeblikket, så idag vil jeg vise en swatch som jeg har haft liggende. Dette er Lunaria fra Il était un vernis, den smukkeste guld holo. Den er fra deres forårskollektion som består af fem rigtig smukke lakker. Jeg skal nok prøve at få vist dem alle på et tidspunkt, for det er en virkelig smuk kollektion, og mærket er allerede blevet et af mine yndlings.
Her har jeg to lag på plus top coat.
____________
I don’t have much time for nail art at the moment, so today I want to show you a swatch I’ve had laying around. This is Lunaria from Il était un vernis, the most beautiful gold holo. This is from their spring collection that consists of five beautiful polishes. Iwill try to show them all at some point, cause it really is a beautiful collection, and the brand is already a fave.
Here I have on two layers plus top coat.

1

Skriv et svar

