NOTD- Mediterranée mix

Jeg havde lyst til at lave nogle mix n’ match negle og samtidig bruge en af mine nye Chanel lakker, fra årets sommerkollektion. Forleden købte jeg hele kollektionen, og den første lak jeg er prøvet er Mediterranée, en super flot teal/blå-grøn lak. Jeg er normalt ikke stor fan af lakker i denne slags farve, men denne har den rette mængde grøn i, til at jeg synes den er super flot! Desuden skulle jeg kun bruge ÉT lag for at få den til at dække. Et lidt tykt lag, men stadig et lag.
På min lillefinger har jeg IsaDora Emerald Crush og på min langefinger har jeg lavet negative space med Chanel Ballerina som base, og Illamasqua Scorn ovenpå.
Jeg valgte at tilføje lidt designs til mine teal negle, så den ene har fået prikker og den anden har fået blomster (min tommel har striber)
Jeg synes det er en super fin mani!
_________________
I wanted to do some mix n’ match nails and I also wanted to use one of my new Chanel polishes from their summer 2015 collection. I bought the whole collection the other day, and the first polish I’ve tried is Mediterranée, a super pretty teal blu/green polish. I am normally not a big fan of this kind of color, but this has the perfect amount of green in it, that I think its really pretty! Besides I only had to use ONE coat. One thick coat, but still one coat.
On my pinky I have on IsaDora Emerald Crush and on my middle finger I made negative space using Chanel Ballerina as a base and Illamasqua Scorn on top.
I chose to add some designs to mu teal nails, so one nail got dots and the other got flowers (my thumd has stripes)
I think it’s a super pretty mani!

1 2

One Comment on “NOTD- Mediterranée mix

Skriv et svar

