NOTD – Intentional text smear

Jeg har lige lavet en super hurtig mani, fordi jeg ville prøve mine nye MoYou London stamping plader som jeg vandt i deres konkurrence. Jeg er ikke særlig god til at stampe, så jeg mistede lidt af motiverne da jeg overførte dem til neglene… så jeg gjorde det til et del af designet, ved at udtvære noget af det. Jeg ved ikke om det bare ser fejl-lavet ud, eller om man kan se, at det er meningen. Men egentlig synes jeg det ser ret cool ud, ligemeget om det ser ud som om det er meningen (hvilket det jo er, da jeg selv har tværet ordene ud :P)
Jeg har brugt Nilens Jord 654 som min base. Den sorte er MoYou stamping lak. Jeg har desuden tilføjet et lag matte top coat.
___________
I just did a super quick mani because I wanted to try out my new MoYou London stamping plates that I won in their contest. I’m not very good at stamping, so I lost some of the designs when transfering them to the nails… so I made it part of the design by smearing some of it. I’m not sure if this looks like a fail, or it’s clear that this is how it’s supposed to look. I think it looks cool, no matter if it looks like this is how its supposed to look(which it is, I did smear it on purpuse :P)
I used Nilens Jord 654 for my base. The black is MoYou London stamping polish. I also used a matte top coat.

1

3 Comments on “NOTD – Intentional text smear

Skriv et svar

