NOTD – Classic easter mani

Nu er påsken godt nok ovre, men i skal alligevel ikke snydes for at se mine påskenegle. Jeg var ikke sikker på, at jeg kunne nå at lave påskenegle i år, da jeg har haft lidt tralvt, men jeg nåede da alligevel at lave en klassisk påske mani. Når jeg siger klassisk er det fordi det er sidde designs jeg tit ser rundt omkring på folks negle når det er påske, så for mig er de bare klassiske, og super påskede! Jeg har valgt at lege lidt med forskellige pastelfarver og forskellige designs på hver finger for at gøre min mani lidt mere spændende.
Jeg har brugt lidt forskellige lakker: Appeal 4 Blue Alpine (Blå/grøn), Sally Hansen Luxe Lace Ruffle (sort glitter), NailStation Cerise (Lyserød), Dance Legend 322 (hvid), NailStation Lightening Lemon (gul) og Ciaté Make it butter fudge (orange)
____________
Easter is over, but that doesn’t mean that doesn’t mean I can’t show you my easter mani. I wasn’t sure I would have time to do an easter mani, because I’ve been busy, but I did manage to do this classic easter mani. I call it classic beacuse this is the type of design I see on a lot of peoples nails during easter, so to me these are just classic and super easter-y. I chose to play with some different pastel colors and different designs on each nail to make it mroe exciting.
I used some different polishes for this mani:  Appeal 4 Blue Alpine (Blue green), Sally Hansen Luxe Lace Ruffle (black glitter), NailStation Cerise (pink), Dance Legend 322 (white), NailStation Lightening Lemon (yellow) og Ciaté Make it butter fudge (orange)

1

2 Comments on “NOTD – Classic easter mani

Skriv et svar

