NOTD – Futuristic tribal

Igår havde jeg lyst til at lave fine blomsternegle, fordi jeg synes det ville se super godt ud på min base, ILNP Timeless Vow. Jeg prøvede, det så ikke godt ud. I stedet gik jeg igang med disse improviserede futuristic/tribal agtige negle. Jeg havde egentlig tænkt mig kun at køre sort/hvid tema, men jeg kunne ikke lade være med at tilføje en smule neon!
Som sagt er basen ILNP Timeless Vow, fra ILNP’s forårskollektion. En super fin sart lysegrøn holo lak. Man kan ikke se det på mit billede, men lakken har også de fineste guldflager som man især kan se i skyggen.
Det sorte og hvide er akrylmaling, mens neonfarven er China Glaze Pool party.
_____________
Yesterday I wanted to do some pretty floral nails on my base ILNP Timeless vow, because I thought it would look good. I tried, and it didn’t. Instead I did these improv futuristic/tribal-ish nails. I initially wanted to do only black/white, but I couldn’t help adding a pop of neon!
As mentioned the base is ILNP Timeless Vow from their spring collection. It’s a super pretty light green holo. You can’t tell in my pic, but it actually has some pretty golden flakes that are visible in the shadow.
The black and white is acrylic paint, and the neon is China Glaze Pool Party.

1

ILNP recieved for review

One Comment on “NOTD – Futuristic tribal

Skriv et svar

