Appeal 4 – Sahara Rose

Lige en lille hurtig post fra mig. Jeg vil lige vise Appeal 4 Sahara Rose, som jeg netop har på som base til neglelak. Men jeg var simpelthen nødt til at tage billeder f den alene, for jeg synes den er så flot. Jeg er helt vild med farven, og synes den komplimenterer min hudfarve rigtig godt. Her har jeg tre lag på.
_________
Just a little quick post from me. I want to show you Appeal 4 Sahara Rose that I have on tight now as a base for my nail art. But I just had to show you the polish on it’s own, cause I think it’s so pretty. I love the color and I think it compliments my skintone really well.

1 2

Skriv et svar

