Nilens Jord spring/summer 2015 polishes

Så er der lidt nyheder fra Nilens Jord. Jeg synes Nilens Jord laver nogle smukke lakker, men de er ikke super unikke. Dog blev jeg glædeligt overraket over disse lakker fra Nilens Jord, da det er farver jeg ikke har i min kollektion, og det er altså ret godt, når man har over 500 lakker.
Nilens Jord kommer med 3 smukke farver. Nr. 660 Diablo, en super flot skrigende orange, 658 Orchid en smuk lilla/lyserød og 657 Soft Peach som er en lys fersken med lidt guldshimmer.
_______
I have some news from the danish brand Nilens Jord to share with you today. I think Nilens Jord makes some beautiful polishes, but not super unique. That’s why I was pleasantly surprised with these polishes form Nilens Jord, because it’s colors I don’t have in my collection. And that’s pretty good, when having a collection on over 500 polishes.
Nilens Jord has come out with three beautiful polishes. Number 660 Diablo, a super bright orange, 658 Orchid, a beautiful purple/pink orchid polish and 657 Soft Peach, a light peachy color with golden shimmer

4657 Soft Peach er en orange/ferskenfarvet lak med fint guld shimmer. Farven er ikke vildt meget mig, for mig er den en smule for perlemors-agtig.
Her har jeg tre lag på. Konsistensen var egentlig fin, jeg synes bare ikke den var helt dækkende efter to lag, så jeg gav den et trejde, som udjævnede lakken fint.
__
657 Soft Peach is an orange/peachy polish with tiny golden shimmer. The color isn’t really me, cause it’s a bit too “pearly”.
Here I have on three layers. The consistency is pretty good, I just didn’t think it covered completely after two layers, so I added a third that smoothed it out nicely.

2658 Orchid er som navnet siger en orkide farvet lak. Denne er super unik i min samling a neglelakker, og jeg er helt vild med den. Jeg synes farven er helt utrolig flot, og konsistensen af denne lak var super lækker og cremet. Her har jeg to lag på.
__
658 Orchid is, as the color suggests an orchid colored polish. This is a super unique polish in my collection, and I’m crazy about it! I think the color is so so pretty, and the consistency of the polish is so nice. Here I have on two layers.

3660 Diablo er en virkelig virkelig orange lak. Super flot! Konsistensen er utrolig lækker og nem at arbejde med. Desværre var jeg nødt til at bruge tre lag, da jeg har lidt rillede negle, så efter to lag kunne man stadig se det. Men jeg er sikker på, at hvis man ikke har rillede negle, ser den rigtig flot ud efter to lag.
Jeg er vild med farven. Perfekt sommerfarve!
__
660 Diablo is a really really orange polish. Super pretty! The consistency is extremely nice and easy to work with. Unfortunately I had to use three layers, since I have some ridges on my nails, that could be seen after two layers, so I had to use three. I’m sure If you don’t have ridges in the nails it would look pretty after two layers.
I’m crazy about the color. The perfect summer polish!

Polishes recieved for review

One Comment on “Nilens Jord spring/summer 2015 polishes

  1. Jeg har i mange år været nærig med neglelakker, fordi “man jo ligeså godt kan købe de billige”. Efter at have prøvet en lak fra Nilens Jord, går jeg aldrig tilbage til Depend simpelthen på grund af, at holdbarheden er fantastisk. Jeg er virkelig positivt overrasket over kvaliteten på dem.

    Smukke farver🙂

Skriv et svar

