Nails never posted #2

Jeg har desværre ikke nogen nye swatches eller nail art at vise. I stedet tænkte jeg, at det var på tide med endnu et NNP indlæg, Nails Never Posted. Jeg fandt lige et gammelt SD kort med en masse neglebilleder, som jeg aldrig har vist. De blev aldrig posted, enten fordi jeg har glemt det, eller fordi jeg ikke har synes de var pæne. Efter at have kigget dem igennem, synes jeg de er for fine til ikke at blive vist, så I får dem i et samlet indlæg🙂
___________

Unfortunately I don’t have any new swatches or nail art to show. Instead I though it was time for another NNP post, Nails never posted. I just found an old SD card with a lot of nail pictures that I’ve never shown. I’ve never shown them, either because I forgot, or I though they weren’t pretty. After looking at them again I thin they are quite pretty, so I want to show them. Here you have them all in one post🙂

1Basen til mine Star Wars negle. Denne mani består af en masse Dance legend lakker, og jeg synes resultatet var så fedt, men glemte at vise et billede uden Star wars nail art på🙂
__
The base for my Star Wars nails. This mani consists of a lot of Dance Legend polishes, and I thought the result was so cool, but I forgot to post a picture without the Swat Wars nail art on🙂

2Denne mani er inspirered af Lacquerstyle. Hendes mani var så flot, at jeg måtte prøve at lave den. Jeg synes det var en fail dengang, men nu synes jeg egentlig at den er ret fin. Sjovt hvordan noget tid kan ænre ens opfattele ikke?😉
__
This mani is inspired by Lacquerstyle. Her mani was so pretty, so I had to try and make it. I thought it was a fail then, but now I actually think it’s quite pretty. Funny how some time can change your opinion like that right?😉

3Jeg synes selv denne mani er vild fin. Jeg synes Fnug lakken er super cool, og elsker den IsaDora lak jeg har brug til mine drips!
__
I think this mani is super pretty. I think the Fnug polish is super cool, and I love the IsaDora polish I used for my drips!

4Hvorfor jeg ikke har vist denne mani ved jeg ikke. Lakken er en jeg vandt i en konkurrence, og jeg havde egentlig planer om at lave et indlæg om den, men fik det aldrig gjort. Jeg fik også lavet stamping på den, som egentlig er ret fint!
__
Why I never showed this, I don’t know. The polish is one I won in a contest, and I was actually planning on making a post about it, but never got around to it. I also put some stamping on, which is actually quite pretty!

5Chanel Graphite er en af mine yndlings lakker. Her brugte jeg den sammen med et Sequin sæt fra Ciaté som jeg købte fordi det var billigt. Jeg tror der er første og sidste gang jeg har brugt det. Det er bare lidt for bøvlet, og jeg synes egentlig ikke der er særlig fint.
__
Chanel Graphite is one of my favorite polishes. Here I used it with a Sequin set from Ciaté that I bought because it was cheap. I think it was the first and last time I’ve used it It’s just too much of a hassle, and I actually don’t think it looks that good.

6Linda Johansen Cha Cha er en super fed glitterlak som bare er pakket med glitter! Jeg synes farven er flot.
__
Linda Johansen Cha Cha is a super cool glitter polish that is just packed with glitter! I think the color is really pretty.

7Denne mani har jeg faktisk vist, i hvert fald før jeg tilføjede OPI The man with the golden gun. Det var nemlig min mani til dag 10 I The 31 day challenge. .
__
This mani I have actually shown before, just not whit OPI the man with the golden gun on. This was my mani for day 10 of The 31 day challenge.

3 Comments on “Nails never posted #2

  1. Thanks for sharing your lovely n/a designs! They are VERY nice.

Skriv et svar

