NOTD – Picture Polish Aurora

Tænk at jeg har haft Picture Polish Aurora siden den kom ud for omkring et år siden, og jeg har ikke fået den prøvet før nu. Jeg tror faktisk jeg har prøvet den enkelte gange, men jeg har ikke rigtig haft den på.

Jeg har valgt at lægge den over Gosh Berry Me (En bær-farvet lak), i stedet for den traditionelle sort, som man normalt tager under sådanne lakker. Jeg synes resultatet blev rigtig fint! Og jeg er meget glad for at kunne sige, at jeg har fået nogle gode billeder. Jeg er helt vild med disse billeder faktisk. Prøv lige at se hvor smuk denne lak er, og hvor mange dimensioner der er i den. Som lakkens tagline siger; Wowza!
______________
Can you believe I’ve had Picture Polish Aurora since it came out some time last year, and I have’t tried it until now. I actually think I’ve tried it a couple of times, but I haven’t really worn it.

I chose to put it over Gosh Berry Me (a berry colored polish) instead of the traditional black that you normally use under polishes like this. I think the result is really pretty! And I’m happy to say that I got some great pictures. I’m loving these pictures. Check out how gorgeous this polish is and how much dimension it has! As the polish tagline says; Wowza!

1

h

5

2

3

Skriv et svar

