NOTD – Rose nail art (Inspired By Jane Austen Emma Book)

Disse negle blev lavet fordi jeg ville lave en gradient. Jeg har lige modtaget en Liquid palisade dupe fra Color4nails, så den tænkte jeg at jeg ville prøve. Den fungerede ret godt, men jeg skal nok se om jeg kan lave et indlæg om den🙂
Jeg syntes min gradient manglede lidt sjov, så jeg har lavet nogle roser, inspireret af mine nye Jane Austen Emma bog. Jeg er lidt ked af, at jeg valgte at lave noget af det guld, så jeg laver det nok om, og poster billeder af det senere🙂
Men ellers synes jeg det er rigtig fint.
____________
These nails were made because I wanted to do a gradient. I just recieved a Liquid Palisade dupe from color4nails, so I thought I would try that. It worked quite well, men I’ll see If I can make a seperate post about it🙂
I thought my gradient was missing some fun, so I added some roses, inspired by my new Jane Austen Emma book. I’m a bit sad that I chose to add the gold detailing, so I’ll probably redo that and post pictures of that later🙂
But I think it’s really pretty.

1

Skriv et svar

