NOTD – V-day halfmoons (Inspired by SoNailicious)

Nu er det snart valentins dag og det betyder lyserøde negle! Det gør det i hvert fald for mig, for jeg har ikke nogen valentin, så jeg må nøjes med at fejre dagen med lyserøde negle med hjerter på!

Disse negle er inspireret af SoNailicious som lavede disse super fine halvmåne negle med hjerteglitter. Jeg har valgt at lave mine i lidt mørkere farver og var desværre nødt til at håndmale hjerterne da jeg ikke har hjerteglitter, men synes egentlig at det blev meget fint🙂

Jeg har brugt Chanel Coco Blue og Chanel Sweet lilac.
________
It’s almost valentines day wich means pink nails! At least it does for me, cause I dont have a valentine, so I have to celebrate with doing pink nails with hearts instead!

These nails are inspired by SoNailicious who made these super pretty half moon nails with heart glitter. I chose to do mine in darker colors, and I had to hand paint the hearts cause I don’t have heart glitter, but I think it turned out quite pretty🙂

I used Chanel Coco Blue and Chanel Sweet Lilac

1

Skriv et svar

