NOTD – Chanel Coco Blue

Bare en simpel swatch på bloggen idag🙂
Jeg har lige lavet nogle v-day negle som jeg nok poster imorgen, men min base er Chanel Coco Blue så den ville jeg lige tage billeder af først. Coco Blue var faktisk en af mine første Chanel lakker, så jeg er rigtig glad for den.
Her har jeg tre lag på, da to simpelthen ikke så godt ud ;D
_________
Just a simple swatch on the blog toda🙂
I just made some v-day nails that I will probably post tomorrow, but my base is Chanel Coco Blue, so I wanted to take pics of that first. Coco Blue is actually one of my first Chanels, so I love it.
Here I have on three layers, cause two just didn’t look good ;D

1 2

3 Comments on “NOTD – Chanel Coco Blue

Skriv et svar

