NOTD – Purple + shimmer stiping tape mani

Jeg havde lyst til at lave en simpel striping tape mani med nogle af mine nye Appeal 4 lakker. Jeg har valgt at bruge tre lakker som jeg bare synes er så fine sammen! Egentlig ville jeg bare have holdt den med to farver, mørkelilla og sølv, men jeg kunne simpelthen ikke lade være med at bruge den lyselilla, da det er bare er den flotteste lak! Og jeg er glad for at jeg tilføjede den, for jeg synes den lige giver denne mani noget ekstra.
Den mørkelilla lak hedder Marbpe Mulberry, Den sølv Jewel Weed og den lyselilla hedder Acacallis goodie (og jeg elsker den! Jeg har ikke andre farver som denne. Så lækker en farve!)
________________
I wantd to do a simple striping tape mani using some of my new Appeal 4 polishes. I chose three colors that I just think are so pretty together! I actually wanted to use just two colors, but I couldnt resist using the light purple, cause it’s just the most pretty polish! And I’m glad I chose to use it, cause I think it gives the mani a little something extra.
The dark purple is called Marple Mulberry. The silver is Jewel Weed and the light purple is Acacallis goodie (and I love it. I don’t have other colors like this. Such a gorgeous color!)

2 1

3 Comments on “NOTD – Purple + shimmer stiping tape mani

Skriv et svar

