Il était un vernis – In teal we trust

I dag vil jeg vise endnu en lak fra Il était un vernis kollektion Licence to polish. Dette er lakken In teal we trust, og er, som det ligger i navnet, en teal lak. Den er suuuper flot! Helt klart en af de flotteste teal lakker jeg ejer. Den er så fin med den smule holo den har. Det giver dern en super flot dimension.
Her har jeg to lag på. Jeg er vild med Il était un vernis lakkernes konsistens. Virkelig lækre og nemme at arbejde med!
____________
Today I want to show you another polish from Il était un vernis Licence to polish collection. This is the polish In teal we trust, and is, as the name suggests, a teal polish. Its suuuper pretty! Definitely one of the prettiest teals I own. This is so pretty with the holo it has. It gives the polish such a nice dimension.
Here I have on two layers. I’m crazy about the Il était un vernis polishes consistensy. So nice and easy to work with!

2

3

1

Polish recieved for review

3 Comments on “Il était un vernis – In teal we trust

  1. Ved du om der er en side, som sender dem til Danmark? Den er simpelthen så flot! – Må eje den! ;D

    • Det er jeg ret sikker på de gør. Ellers ville det være mærkeligt at sende den til mig ;D. Og du har ret, den er mega flot!

Skriv et svar

