Appel 4 – Blue Alpine

Sidst jeg modtog lakker fra Cleanskin.dk, valgte jeg denne fine blå lak fra Appeal 4. Jeg har ikke vildt mange lyse blå lakker, så tænkte at den ville være fin i min kollektion. Jeg er meget overrasket og glad over, at denne ikke bare er en lyseblå, men en lys mint blå. En super flot farve. Umiddelbart mindede den mig om en af mine yndligs fra YSL, nemlig Bleu Celadon, men denne er merestøvet i farven. Simpelthen så flot! Her er det tog lag.
_______________
Last time I recieved polishes from Cleanskin.dk I chose this pretty blue polish. I dont have a lot of light blue polishes, so I thought it would be great in my collection. I’m very surprised and happy, that this is not just a light blie polish, but a light mint blue polish. A super pretty color. At first it reminded me of one of my favorites from YSL, YSL Bleu Celadon, but this is more susty in the color. So so pretty! Here I have on two layers.

a4

Polish recieved for review

Skriv et svar

