NOTD- Years and Years “Desire”

Dagens nail art er inspireret af et af mine nye yndlingsbands, Years and Years. Jeg opdagede dette band i slutningen af 2014. Det var et af de dér tilfælde af “Hold kæft hvor jeg elsker det her!” Altså, instant yndlingsband! Jeg tænkte straks, at de ville blive store i 2015, og de er faktisk netop blevet kåret af BBC til Sound of 2015! Deres lyd er så cool. Jeg sætter sangen ind i slutningen af indlægget til dem der er interesserede🙂

Nå, men mit nail art er inspireret af min yndlingssang Desire. Jeg synes coveret var så fint med alle farverne og motiverne. Det tog mig to dage og en maaasse akrylmaling at lave disse, men jeg er godt nok også tilfreds med dem! Jeg synes de er vildt flotte!
Normalt laver jeg ikke nail art hvor akrylmalingen dækker hele neglen, fordi jeg ved af erfaring, at det ikke ser godt ud at have akrylmaling oppe ved neglebåndende, og det chipper hurtigt hvis man har det ved tippen af neglen. Men her er stort set alle mine negle fuldstændig dækket af akrylmaling. Det eneste der ikke er akrylmaling er det blå/lilla med gule prikker på min ringfinger.
____________
Todays nail art is inspired by one of my new favorite bands, Years and years. I discovered this band in the end of 2014. It was one of those “holy crap I love this!” moments. Instant fave! I immediately thought they were gonna become big in 2015, and actually BBC just announced that they are Sound of 2015! Ther sound is so cool. I’ll put in the song at the end of the post, for those who are interested.

Anyway, my nail art is inspired by my favorite song Desire. I think the cover is so pretty with all the colors an motives. It took two days and a looot of acrylic paint to finish these, but I’m super satisfied with them! I think they are so pretty!
I normally don’t make nail art where the acrylic paint covers the entire nail, cause I know from experience that it doesn’t look good at the cuticles and it chips really fast if you have it at the tip of the nail. But here almost all of my nails are covered in acrylic paint. The only place that isn’t acrylic paint, is the blue/purple with yellow dots on my ring finger.

1

yay

3 Comments on “NOTD- Years and Years “Desire”

  1. This is stunning! You’ve painted this complex design beautifully … very inspiring!🙂

Skriv et svar

