*VIND BILLETTER TIL THE HUNGER GAMES MOCKINGJAY PART 1*

(Sorry, this post is only for the danes :D)

Hej alle sammen!

Så er det endelig blevet Mockingjay tid, og jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der glæder sig til at se filmen! Jeg har først for nylig kæmpet mig igennem bogen. Det var mit tredje forsøg, jeg kunne simpelthen ikke komme igennem den de to første gange fordi jeg synes den var ‘kedelig’. Men jeg er SÅ glad for, at jeg gav den en tredje chance, for jeg endte med at være vild med den, og nu glæder jeg mig bare helt vildt til at se filmen.

Jeg har endnu engang fået lov at udlodde nogle biletter til nogle heldige vindere. Denne gang udlodder jeg 2×2 biletter og et fedt Hunger Games sæt som også indeholder 2 biletter. Så der vil i alt være TRE vindere.
I sættet får man The Hunger Games Oprør, den danske version af Mockingjay, man får en Mockingjay pin, et Iphone 5 cover(Så det ville være smart at deltage hvis man har en Iphone 5, eller kender en der kunne bruge et Hunger Games cover til sin iphone :D) og så får man to biletter til filmen. Hvis I gerne vil vinde sættet, så må I meget gerne skrive det i jeres kommentar, så jeg ved at det er en der vil have den, der får den.

 

For at være med i lodtrækningen skal i svare på dette spørgsmål:
I hvilket år kom den første Hunger Games film?(Husk at tilføje et “Jeg vil gerne vinde Hunger Games sættet” i jeres kommentar hvis I gerne vil vinde det). Hvis I ikke vil vinde sættet, svarer i bare på spørgsmålet.

 

(Jeg håber det gav mening, ellers må I lige fortælle mig det så jeg kan omformulere mig selv :D)

hg

hg1

35 Comments on “*VIND BILLETTER TIL THE HUNGER GAMES MOCKINGJAY PART 1*

  1. Den første film udkom i 2012:) og jeg vil gerne vinde Hunger Games sættet:)

  2. Den første film udkom i 2012🙂 jeg vil gerne vinde hunger games sættet

  3. Den første film udkom den 22 marts 2012 i Danmark! Og jeg vil gerne vinde Hunger Games sættet🙂

  4. Den første film udkom i 2012!
    Jeg vil gerne vinde Hunger Games sættet🙂

  5. Det gjorde den i 2012! Jeg har alle bøgerne og en iPhone 4, så jeg må hellere lade en anden vinde sættet🙂

  6. Den første film udkom i 2012🙂 jeg vil gerne super vinde hunger games sættet🙂

  7. Håper jeg kan være med selvom jeg ikke er dansk, men skal til Danmark for å besøke mine søstre på søndag så det hadde passet perfekt😀 den første kom ut i 2012. Og jeg ønsker gjerne å vinne settet!🙂

  8. Den første film kom i 2012 ❤️
    Og jeg ville blive vildt glad hvis jeg vandt sættet 😊

  9. Den første film udkom i 2012. Jeg vil selvfølgelig meget gerne vinde Hunger Games sættet!🙂

  10. Den første film kom i 2012. Og jeg ville blive virkelig glad hvis jeg vandt sættet!
    (Jeg prøvede på at skrive en kommentar, men den gad ikke poste. Så hvis min kommentar er her to gange er det en fejl :-))

  11. Den første film udkom i 2012 i Danmark!
    Jeg vil gerne vinde Hunger Games sættet🙂

  12. Uhhhh næææææh, jeg vil rigtig gerne vinde sættet! :O Den første film er fra 2012🙂

  13. Den første film udkom i 2012🙂 & jeg vil gerne vinde hunger games sættet❤

  14. Den første film kom i 2012. Og jeg vil gerne vinde hunger games sættet. Ville blive glad hvis jeg for en gangs skyld vsr heldig da jeg normalt ik har råd til at gå i bio da pengene er små på førtidspension

  15. Den første film udkom i 2012🙂 håber jeg vinder så skal store pigen og jeg i bio

  16. Den første film havde præmiere i 2012 😊 Jeg ville rigtig gerne vinde sættet, så jeg kan tage min søster med ind og se den 😍

  17. Den første film kom i biograferne i 2012.🙂
    -Jeg vil gerne vinde sættet, men jeg kan også sagtens “nøjes” med billetterne.

  18. Den første film udkom i 2012. Jeg vil helst IKKE vinde sættet😉 hehe..Behøver ikke bogen og har ikke en iphone :p

Skriv et svar

