NOTD – Cirque Boudoir + fair isle print

Forleden dag havde jeg lyst til at lave nail art, Fair isle print for at være præcis, for juletiden er ved at nærme sig, og det betyder fair isle negle! Jeg havde også lyst til at prøve nogle af mine nye lakker, så jeg valgte Cirque Boudoir en super flot lilla holo. Jeg synes den er super fin. Ovenpå den har jeg lavet et fair isle print. Normalt når jeg laver fair isle er det inspireret af et bestemt print, men her er det bare lavet af fri fantasi, og jeg synes det blev rigtig fint🙂
Der har ikke været sol på det seneste, så jeg var nødt til at tage nogle flash billeder for at vise holoen.
________
The other day I wanted to do some nail art, Fair isle print to be precise, because the christmas time is getting close, and that means fair isle nails! I also wanted to try some of my new polishes, so I chose Cirque Boudoir, a super pretty purple holo. I think it’s super pretty.
On top I made some fair isle print. Normally when I make fair isle nails they are inspired by a specific print, but this is just made from my imagination, and I think it turned out great🙂
It hasn’t been sunny lately, so I had do take some flash pics to show the holo.

1

2

5 Comments on “NOTD – Cirque Boudoir + fair isle print

Skriv et svar

