#4 Darker Times – Halloween silhouettes nail art

Forleden dag havde jeg lyst til at lave nogle Halloween negle inspireret af et af mine Yankee Candles. Motivet er så fint, så jeg synes det kunne være sådan en fin mani.
Jeg startede med en base af IsaDora Coral Reef og OPI Y’all come back ya hear. Resten er selvfølgelig lavet med akrylmaling og en liiille pensel. Synes selve manicuren blev super flot, men den var simpelthen så glossy, at jeg ikke kunne få ordentlige billeder. Så jeg lagde et lag matte top coat, men det blev bare ikke så pænt. Super irriterende!
_________
The other day I wanted to make some Halloween nails inspired by one of my Yankee Candles. The motive is so pretty, so I thought it would make such a pretty mani.
I started off witha base of IsaDora Coral Reef and OPI Y’all come back ya year. The rest is obviously made with acrylic paint and a smaaaall brush. I really love how it turned out, but it was too glossy to get any good pics. So I mattified it, but that just didn’t turn out so good. Super annoying!

1

2

3

One Comment on “#4 Darker Times – Halloween silhouettes nail art

  1. Wow, det er meget flot! Jeg tror jeg er mest til super glossy i stedet for mat – men det er jo bare en smagssag. Ligegyldig hvad, så er tegningerne virkelig fine!😀 Og det kan man sagtens se selvom de er så glossy!

Skriv et svar

