Cirque Harlow + design

Jeg var så heldig at Annie fra Cirque kontaktede mig og spurgte mig om jeg ville modtage den seneste Cirque kollektion Burlesque. Og selvfølgelig ville jeg det, for jeg synes kollektionen så helt fantastisk ud. Og det er den. En helt fantastisk efterårskollektion bestående af fire flotte hololakker. Farverne er bare så fine!

I dag vil jeg vise Harlow som beskrives som en antik guld. Jeg er fuldstændig vild med farven. Synes den er så speciel og utrolig smuk. Holoen i lakken er også fantastisk, det samme er konsistensen. Detter tre lag, selvom to var nok. Jeg var bare vild med at lægge den på ;D
Jeg har også prøvet at lave det design som der er på promobilledet. Designet er originalt lavet af ladyfancynails og er lavet på almond negle. Så det fungerede ikke helt med min negleform, men jeg gjorde det alligevel!😀
_______________
I was so lucky that Annie from Cirque contacted me and asked if I wanted to recieve the latest collection, the Burlesque collection. And of course I said yes, cause the collection looked fantastic. And it is. A completely fantastic fall collection consisting of four pretty holo polishes. The colors are just so pretty!

Today I want to show you Harlow, which is described as an antique gold. I and absolutely crazy about the color. It’s so special amd really pretty. The holo is fantastic, same with the consistensy. This is three layers, even though two was enough. I just liked applying it ;D
I also tried making the design from the promo pics. The design is originally made by ladyfancynails and is made on almond nails. So it didn’t really work on my nail shape but I did it anyway!😀

1

2

3

Polish recieved for review

One Comment on “Cirque Harlow + design

Skriv et svar

