31DC2014 – #31 Honor nails you <3 (#3 Darker Times)

Så er vi kommet til den sidste dag i 31 dags udfordringen, og hvor er det dog en lettelse! Hvor har jeg nydt at lave designs hver dag. Det har virkelig været udfordrende og sjovt, men nu glæder jeg mig til at komme tilbage til et mere normalt skema😀
I dag er temaet “Honor nails you <3". Til dette tema er det meningen man skal lade sig inspirere af én man synes laver fantastiske negle. Der er rigtig mange som jeg beundrer, og for forskellige ting, men jeg vidste hurtigt hvilke negle jeg ville lave. Jeg har valgt at lave negle inspireret af en ny pige jeg er begyndt at følge på instagram. Hendes navn er Mininailblog og hun laver de mest fantastiske negle! Jeg bliver super inspireret af hendes designs. Hun er super kreativ og utrolig præcis i sine linjer. Det er sjældent, at jeg elsker ALLE negle som én person laver, men det gør jeg virkelig med hende her! Hun er for sej!
Jeg valgte at lave hendes halloween drip negle… jeg elsker drip negle og jeg elsker halloween, så det var oplagt. Hendes er SÅ flotte, og jeg må sige, at jeg er lidt misundelig på, at jeg ikke fandt på denne mani!😀

Til sidst vil jeg bare lige sige, hvor stolt jeg er over mig selv. Havde godt nok ikke troet at jeg ville klare denne challenge. Men jeg gjorde det, og jeg elsker de manis jeg har fået lavet!😀
__________________
We are now at the end of the 31 day challenge and it’s such a relief! I’ve really enjoyed making designs every day. This has been really challenging and fun but now I’m excited to get to a more normal schedule.
Today the theme is “Honor nails you <3". For this theme you're supposed to make a mani inspired by someone you think makes amazing nails. There's so many I admire, and for different things, but I immediately knew which nails I wanted to make. I was inspired a new girl I started following on instagram. Her name is Mininailblog and she makes the most amazing nails! I get super inspired by her designs. She’s super creative and so precise in her lines. It’s rare that I like EVERY mani someone makes, but I do with this girl! She’s awesome!
I chose to do her halloween drip nails… I love drip nails and I lovehalloween, so It’s was an obvious choice. Her mani is SO pretty and I have to say, that I’m a bit jelous that I didn’t come up with the idea for this mani!😀

Lastly I just wat to say that I’m really proud of myself. I didn’t think I would be able to complete this challenge. But I did it, and I love the manis I made!😀

Better (day light pics) tomorrow!

2

3

1

4 Comments on “31DC2014 – #31 Honor nails you <3 (#3 Darker Times)

Skriv et svar

