31DC2014 – #30 Inspired by a tutorial

Totalt godt tema! Der er så mange gode tutorials til cool negle, og jeg elsker, at der er folk der har lyst til at lade de tutorials og lære fra sig!
Jeg har valgt at lade mig inspirere af Snowglobenails’ tutorial fra denne video . Hendes er totalt cool, så det måtte jeg bare prøve. Det er en lidt anderledes måde at lave en saran wrap mani på. Jeg prøvede at finde nogenlunde samme farver som Megan da de bare var super flotte.
MEN, ligesom da jeg lavde mine første negle i denne challenge (da lavede jeg en saran wrap mani) havde jeg igen idag ikke noget saranwrap/husholdningsfilm. Øhm. Ret dumt. Men jeg var altså opsat på at lave dem alligevel, så jeg brugte noget plastik (ligesom ved den sidste mani) og det fungerede da nogenlunde. Jeg synes i hvert fald resultatet er super fint! Skal have prøvet det med saran wrap på et tidspunkt!
Min base er YSL Poivre Noir (eeeeelser den!) og den hvide jeg har brugt er Ozotic Mr. Big in White. Min accent nail er IsaDora Metal Crsh (eeeelsker også den!)
________________
Totally amazing theme! There’s so many good tutorials for cool nails out there, and I love that some people wants to make them and teach other people!
I was inspired by Snowglobenails’ tutorial from this video. Hers is do cool that I just had to try it. It’s a bit of a different way to do a saran wrap mani. I tried to find some colors similar to the ones Megan used cause they were s pretty together.
BUT, just as when I did the first nails for this mani (I did a saran wrap for day one) once again I didn’t have any saran wrap. Erhm. Pretty stupid. But I was determined to do them, so I used some plastic (as I did with my other saran wrap nails) and It worked okay. I think the result is great! I havd to try it with saran wrap at some point!
My base is YSL Poivre Noir (loooove it!) and the white is Ozotic Mr. Big in White. My accent nail is IsaDora Metal Crush (looove that too!)

1

3

2

2 Comments on “31DC2014 – #30 Inspired by a tutorial

  1. Den skal jeg også prøve🙂 Er dog ikke så god til det med at rense rundt om neglen så vil prøve så vidt muligt ikke at få noget på huden.

  2. The colours work so well together <3, and I have done it with small pieces of plastic bags also. This is how I did my first saran wrap about a year ago actually😀

Skriv et svar

