31DC2014 -#28 Inspired by a flag

I dag er temaet Inspireret af et flag. Jeg havde lidt svært ved at vælge hvilket flag jeg ville lave, men jeg valgte nu at lade mig inspirere af et af mine yndlings; Det canadiske flag. Det er sådan et fint flag og jeg synes det ville være perfekt til en efterårsmani pga. det flotte ahornblad. Så denne mani er inspireret af det canadiske flag. Det er tydeligvis ikke en spot on kopi af det canadiske flag, for det sjove ved denne challenge er at blive inspireret af noget og gøre det til sit eget.
Jeg elsker resultatet. Jeg valgte at bruge forskellige røde nuancer til mine blade, og jeg synes det ser så fint ud. Jeg tilføjede også lidt prikker til mit design da jeg synes det var lidt bart.
_________________
Today the theme is Inspired by a flag. I’ve had a bit of a hard time finding out what flag to be inspired by, but I ended up with one of my favorites; the canadian flag. It’s such a pretty flag and I though it would be perfect for a fall mani because of the maple leaves.
So this mani is inspired by the canadian flag. It’s obviously not a direct copy of the flag, cause the fun thing about this challenge is to be inspired by something and make it your own.
I love the result. I chose to use different red nuances for my leaves, and I think it looks very pretty. I also added some dots cause I though it was a little too white.

1

One Comment on “31DC2014 -#28 Inspired by a flag

Skriv et svar

