31DC2014 – #27 Inspired by artwork

Igår var temaet til 31DC Inspireret af et kunstværk, og jeg vidste på forhånd, t jeg ville lave nogle negle inspireret af min onkels malerier. Vores hus er fyldt med hans malerier så det var bare lige med at finde det jeg ville lave.
Jeg valgte at lade mig inspirere af et superfint maleri min onkel har lavet af åkander. Farverne er meget specielle og set er bare sådan et fint maleri. Det var også rigtig sjovt at lave på neglene. Egentlig synes jeg ikke det er vildt pænt som nail art, men synes det blev flot malet alligevel.
Min base er YSL Safran Sultan. Derudover har jeg brugt forskellige lakker med en fan brush for at lave en lidt mere spændende baggrund. Åkanderne er lavet med akrylmaling.
____________
Yesterday the theme was Inspired by artwork, and I already knew, that I wanted to do a mani inspired by one of my uncles paintings. Our house is filled with his paintings, so It’s was just a matter of choosing which one I wanted to make.
I was inspired by a super pretty painting my uncle has made of waterlillys. The colors are very special and it’s just a really pretty painting. It’s was really fun to paint this on the nails. I don’t actually think this is particually pretty as nail art, but I think it’s pretty anyway.
My base is YSL Safran Sultan. Besides that I used various colors with a fan brush to make the base more exciting. The waterlillys are made with acrylic paint.

1

3

2

2 Comments on “31DC2014 – #27 Inspired by artwork

Skriv et svar

