31DC2014 – #26 Inspired by a pattern

Insireret af et mønster er et svært tema. Jeg valgte at lade mig inspirere af et par af mine Iwearsin leggings (jeg har før lavet negle inspireret af mine leggings. Se HER HER HER HER og HER.
Her har jeg valgt at bare at lave en accent nail. Jeg startede med en brun base, blandet af China Glaze Fois Gras og sort lak. Resten er akrylmaling.
Jeg kan godt lide hvordan det endte med at se ud, men det var svært at fotografere, så jeg mattificerede det og nu har jeg ikke mere mat top coat :O. Jeg må købe noget mere.
_____________
Inspired by a pattern is a hard theme. I was inspired by some of my Iwearsin leggings (I’ve done a lot of manis inspired by my leggings. See HERE HERE HERE HERE and HERE.
Here I chose to only do an accent nail. I started off with a brown base. I used a mix og China Glaze Fois Gras and black nail polish. The rest is acrylic paint.
I really love the result, but it was so hard to photograph, so I mattified it, and now I’m out of matte top coat :O. Gotta buy more.

1

2

One Comment on “31DC2014 – #26 Inspired by a pattern

Skriv et svar

