31DC2014 – #25 Inspired by fashion

Dag 25 var inspireret af fashion. Jeg har haft et billede liggende på min computer fra dengang jeg søgte inspiration til dag 8: metallic nails. Synes det kunne være så fedt som nailart! Jeg synes faktisk, at det blev rigtig cool! Jeg elsker farvekombinationen!🙂
Min accent nail er lavet i fri hånd, så den er ikke perfekt. Er dog super stolt af den. Det er ikke nemt at lave den form, så synes det er rigtig godt gået🙂
________________
Day 25 was inspired by fashion. I’ve had a picture on my computer from when I was seeking inspiration for day 8: metallic nails.
I thought this would look great as nail art! I actually think this is really cool. I love the color combination!🙂
My accent nail is freehanded do it’s not perfect. But I’m really satisfies with it. It’s not easy making that shape, so I think it’s pretty well done🙂

2

Collager

One Comment on “31DC2014 – #25 Inspired by fashion

Skriv et svar

