31DC2014 – #24 Inspired by a book

Jeg er bagud, men jeg er igang med at lave de manicurer jeg ikke har fået lavet.
Dag 24 var inspireret af en bog, og jeg valgte en af mine absolutte yndlings; Alice i Eventyrland. Jeg ejer en super smuk udgave af bogen, som jeg rigtig gerne ville lave på neglene.
Jeg elsker det simple i denne mani. Kun tre farver og skygger. Og så er jeg vild med de små sølvdetaljer!
Min base er Chanel May og det sølv er OPI Push and shove. Den lilla er akrylmaling. Jeg tilføjer et billede med glossy top coat og et med mat🙂
_______________
I’m behind, but I’m catching up on the manis I haven’t done.
Day 24 was inspired by a book and I chose one of my all time favorites; Alice in wonderland. I own a beautiful copy of the book that I really wanted to make on my nails.
I love the simplicity of this mani. Only three colors and shadows. And I love the silver details!
My base is Chanel May and the silver is OPI Push and Shove. The purple is acrylic paint. I’ll add a picture with glossy top coat and one with matte🙂

1

2

5 Comments on “31DC2014 – #24 Inspired by a book

  1. Pingback: Nails of the day: 'Alice in Wonderland' silhouettes - HelloGiggles

Skriv et svar

