31DC2014 -#22 Inspired by a song

Okay, så jeg ved ikke om jeg har snydt lidt til dette tema. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at lave en mani inspireret af “Colors of the wind” fra Pochahontas, men det blev grimt og tog for lang tid. Så jeg kiggede sangene på min ipod igennem og fandt “Lumos!” fra Harry Potter. Teknisk set er det ikke en sang, for der er ingen sang i. Det er vel mere et stykke musik, men det kan vel godt passe til kategorien alligevel ikke? Synes i hvert fald at min mani passer til musikken, og det er vel det der betyder noget.
Jeg har netop fået Cirques Burlesque kollektion ind af døren, og tænkte, at nogle af lakkerne ville være perfekte til denne mani. Så min base er Cirque Trocadero, en super flot medium blå/lille holo. Rundt i kanten har jeg lavet en watercolor kant med sort, og for at bløde kanten lidt op har jeg brugt Cirque Harlow, en flot antik guld holo. Og so har jeg malet en tryllestav og skrevet lumos.
Jeg blev først færdig til aften, så var nødt til at tage flashbilleder indendørs. Men det ser super cool ud med de holo lakker!😀
______________________
Okay, so I don’t know if I kinda cheated a little for this theme. I was originally thinking about making a mani inspired by “colors of the wind” from pochahontas, but that turned out ugly and took too long. So I looked thorugh the songs on my ipod and found “lumos!” from Harry Potter. Technically it’s not a song, cause there’s no singing. It’s more a piece of music, but I guess that fits the theme anyway right? I think my mani fits the music I chose and that’s what matters.
I just got the Cirque Burlesque collection, and thought some of the colors would fit the mani perfectly. My base is Cirque Trocadero, a beautiful medium blue/purple holo. On the edge of the nails I did a black watercolor boarder and to make that edge a little softer I used Cirque Harlow a pretty antique gold. And then I painted a wand and wrote lumos.
I only just finished this evening, so I had to take flash pictures indoors. But it looks super cool with the holo polishes!😀

3

1

2

One Comment on “31DC2014 -#22 Inspired by a song

Skriv et svar

