31DC2014 – #21 Inspired by a color

Inspireret af en farve… det er nok et endnu sværre tema end “violet”. Jeg ved ikke helt hvordan man bliver inspireret af en fave, men jeg tror nu alligevel, at jeg blev det.
Min mor har lige fået en ny bluetooth højtaler så hun kan høre musik fra sin ipad. Højtaleren har den flotteste grønne farve, og jeg vidste, at jeg havde en lak i den farve. Og derfra kom denne mani egentlig af sig selv. Jeg vidste at jeg ville bruge Fnug Showstopper ovenpå, og så kom der lidt design på også. Synes det blev ret fin.
Min base er Sally Hansen Pumice, en af mine farvoritlakker. Glitterlakken er Fnug Showstopper. Den lyseblå trekant er lavetmed YSL Bleu Celadon den sølv er Essie Blue Rhapsody.
______________
Inspired by a color… that’s almost a harder theme than “violet”. I don’t really know how to get inspired by a color, but I actually think, I was for this challenge.
My mom just got a new bluetooth speaker so she can hear music from her ipad. The speaker has the most gorgeous green color, and I knew I had a polish in that color. And from there this mani just came to me. I knew I wanted to use Fnug Showstopper on top, and I also did a little design. I think it turned out pretty.
My base is Sally Hansen Pumice, one of my favorite polishes. The glitter polish is Fnug Showstopper. The lightblue is YSL Bleu Celadon and the silver is Essie Blue Rhapsody.

1

One Comment on “31DC2014 – #21 Inspired by a color

Skriv et svar

