31DC2014 -#16 Geometric

Jeg er en smule bagud med at poste billeder til denne challenge. Jeg har som nævnt lavet eksamen, men jeg er lige blevet færdig! Så nu har jeg igen tid til forhåbentlig at poste i rette tid.

Dag 16 var geometric (et tema som før hed tribal men blev ændret i år) Så jeg havde tænkt mig at lave tribal negle, men mine tribal negle kræver lang tid, så jeg tog istedet og lavede noget nil art inspireret af et billede på google.
Synes selv min accent nail blev rimelig cool!😀

Min base til de andre negle er OPI You are so outta lime!
_______________
I am a bit behind in posting for this challenge. As mentioned I have been writing for my exam, but I’m done now! So now I have time again to hopefully post on the right time.

Day 16 was geometric (the thema was originally called tribal, but was changed this year) So I wanted to make tribal nails, but my tribal nails are pretty time consuming, so instead I did some nail art inspired by a picture I fond on google.
I think my accent nail is pretty cool!😀

My base for the other nails is OPI You are so outta lime!

1a

2 Comments on “31DC2014 -#16 Geometric

Skriv et svar

