31DC2014 – #15 Delicate print

For et godt stykke tid siden lavede jeg denne challenge, dog lavede jeg det til en 31 manicure challenge, såå jeg ikke behøvede at lave negle hver dag. Da jeg kom til dag 15: Delicate print vidste jeg slet ikke hvad det tema betød. Og det ved jeg stadig ikke. Delicate print? Ja, jeg er altså ikke sikker på, at jeg har forstået det.
Jeg har valgt at genbruge mine blomsternegle fra day 14, men har lavet farverne på blomsterne om så de varmere delicate. Tænkte at sarte pastelfarver passede til temaet? Til mine andre negle har jeg valgt at bruge Chanel Sweet lilac, som bare er den mest perfekte farve!
______________
Quite a while ago I did this challenge, but I made it a 31 manicure challenge so I did’t have to make a mani every day. When I came to day 15: delicate print I ad no idea what that theme ment. And I still don’t. Delicate print? Well, I’m not sure I really get it.
I chose to recycle my flower nails from day 14 but recolored the colors of the flowers so they aren’t so hars. I thought pastel colors would fit the theme? For my other nails I chose to use Chanel Sweet Lilac which is just the most perfect color!

1

3 Comments on “31DC2014 – #15 Delicate print

Skriv et svar

