31DC2014 – #12 Stripes

Der kommer to indlæg idag. Jeg fik ikke postet min stribede mani igår, for jeg havde sådan problemer med det tema, så min mani blev lavet om tre gange, og da jeg endelig var tilfreds var det sent på dagen, og jeg nåede ikke at tage billeder. Men i det mindste lavede jeg manicuren på dagen, og det synes jeg er ret godt gået.
Det er ikke så meget at sige til denne mani. Vidste slet ikke hvad jeg ville lave, så det blev noget værre rod. Synes den blev okay, på trods af alle de problemer jeg havde.
__________________
There’s gonna be two posts today. I didn’t post my striped mani because I was really having trouble with the theme so I remade it three times, and whe I was finally satisfied, it was late and I didn’t have time to take pics. But at least I made the mani on the day, and I think that’s pretty goodt.
There’s not much to say about this mani. I didn’t know what I wanted to do, so it was a mess. I think it turned out all right, despite the trouble I had.

1

One Comment on “31DC2014 – #12 Stripes

Skriv et svar

