31DC2014 – #11 Polka Dots

I dag har jeg lavet en super simpel polka dot manicure, men jeg synes simpelthen, at resultatet er så fint! Jeg så en fint billede af en polka dot mani med bitte små polka dots på en hvid base, og det var simpelthen så flot. Jeg valgte dog at gå med en meget lys lyserød base og en sort teksturlak som accent nails. Synes kombinationen af den “rå” sorte lak og den lyserøde er så fin!

Den lyserøde lak er IsaDora Sweet og den sorte er IsaDora Black Crush. De sorte prikker er lavet med akrylmaling, da jeg simpelthen ikke kan finde ud af at arbejde med neglelak😀
_________________
Today I made a super simple polka dot manicure, but I think the result is really pretty! I saw a picture of a polka dot mani with tiny polka dots on a white base, and It’s was just so pretty. I chose to go with a very light pink base and a black texture polish for accent nails. I really like the combination of the “edgy” black and the pink!

The pink polish is IsaDora Sweet and the black is IsaDora Black Crush. The black polka dots are made with acrylic paint, cause I just can’t work with polish😀

2

1

5 Comments on “31DC2014 – #11 Polka Dots

Skriv et svar

